|
Mýty a skutečnost
Denverské prorocké malby - migranti a válka v Evropě.
Největší americké letiště v Denveru je považováno za
okultní chrám Nového světového řádu (NWO). To nejdůležitější je prý ukryto v rozsáhlých prostorách hluboko pod základy letiště. I na
povrchu však může běžný
návštěvník spatřit podivné věci. Jednou z nich jsou mysteriózní nástěnné malby přivolávající
skrze utrpení a smrt milionů lidí příchod neomezené moci
NWO. V malbách můžeme číst o nadcházejících událostech
zasahujících zejména Evropu - rušení národní suverenity evropských zemí,
řízené vlně migrantů, nástupu neonacismu a fašismu až k válce
přinášející zkázu lidí a moc elit Nového světa.
Okultní chrám NWO
V předchozím článku
Mezinárodní letiště v Denveru - chrám NWO? jsme zmínili mnoho podivných
okolností kolem stavby a zejména výzdoby mezinárodního letiště v Denveru
(DIA). Počínaje zvláštním umístěním a uspořádáním areálu DIA, problémy s
jeho stavbou, přes okultní výzdobu interiérů (kůň apokalypsy zvaný DIAblo, sošky
ďáblíků, černé slunce, nástěnné malby s dětmi v rakvích...) až k
zasvěcení stavby utajované skupině Nového světa a plánům vybudování mega-města
obkružujícího denverské letiště. Z těchto důvodů považuje mnoho lidí areál
denverského letiště s jeho Velkou halou za skryté symbolické
centrum NWO a okultní
chrám jeho elit. |
|
Obr. Mustang - socha koně s rudě žhnoucíma očima před letištěm v Denveru
[4] |
Cestující procházející centrálním Jeppesen terminálem DIA asi
nejvíce zaujmou nástěnné malby. Nasvícené fresky u výdejny zavazadel nemůže
nikdo minout. Již zdálky přitahují
pozornost hýřícími barvami, ale teprve při bližším pohledu vzbudí skutečný údiv
či dokonce úlek. Vedle
rozjásaného davu dětí a jásající přírody vidíme hrůzu budící válečné
monstrum, plameny, zkázu a tři rakve s mrtvými dívkami.
Oficiálně malby zobrazují dva příběhy. Jeden se jmenuje
Mír a harmonie s přírodou (In Peace and Harmony With Nature).
Druhý Dětský sen o světovém míru (The Children of the World Dream
of Peace). Autorem obou nástěnných maleb je Leo Tanguma. Pozornost
budeme věnovat druhé fresce.
Dětský sen o světovém míru
Obr. Children of the World Dream of Peace[2], Leo Tanguma, DIA, Jeppesen Terminal Level 5
O této fresce, rozdělené do dvou obrazů, je na webu DIA psáno:
"Dětský sen o světovém míru"
je působivou nástěnnou malbou vyjadřující umělcovu touhu skoncovat s násilím
ve společnosti. Prvá sekce obrazu vyjadřuje tragédii a ničení válkou a její
dopad na humanitu. Freska se pak přesouvá k obrazu smějících se dětí,
oblečených v tradičních národních krojích z celého světa, slavících mír,
který převládl nad válkou.[5]
Autor maleb Leo Tanguma byl prý inspirován verši z biblických
knih Izajáš a Michejáš. V nich proroci předpovídají, že jednou národy světa ukončí
války a své meče překují na radlice a svá kopí na zahradnické vidle
[6]: CEP[1]
Izajáš 2:4
|
On bude soudit pronárody, on ztrestá
národy mnohé. I překují své meče na radlice svá kopí na vinařské
nože. Pronárod nepozdvihne meč proti pronárodu, nebudou se již
cvičit v boji. |
Oficiální verzi příběhu jsme popsali v předchozím díle.
Na prvém obraze (vpravo) světu vládne démon války. Jedna z jeho obětí,
zubožené děvče, sní sen o míru. Na druhém obraze se sen mění ve
skutečnost. Děti všech národností se setkaly, aby přinesly mír.
Válečníkova socha leží rozbita u jejich nohou. Chlapci a děvčata
přinášejí meče, které chlapec v popředí překovává na radlice. Světu
vládne mír. Abychom takto mohli číst příběh, musíme obrazy sledovat zprava doleva.
Naše kultura je však
zvyklá číst či sledovat děj (např. v komixu) opačně, tedy zleva
doprava. A pokud zkusíme interpretovat fresky pro nás přirozeným
způsobem, můžeme sledovat zcela jiný příběh. Zkusme tedy číst zleva
doprava:
[2]
Obr. První obraz - mír.
Na prvém obraze světu
zdánlivě vládne mír. Nikdo by o tom neměl pochybovat již vzhledem
k nápisům v mnoha jazycích: мир, PEACE, PAZ, ALAFIA,
FRIEDE, POKÓJ... Dole na obraze však ve stínu leží socha válečného monstra, i
když zčásti rozbitá. Vypadá neškodně. Asi jako zdánlivě rozbité
ideologie
nacismu a fašismu.
Klíčový děj se odehrává ve středu obrazu. Chlapec v
bavorském národním kroji drží radlici, kterou vykovává z
meče. Nebo naopak z radlice kuje meč? Podle oficiálního popisu právě tento
obraz zobrazuje světový mír, který převládl nad válkou.[5]
Takže zbraně musí být ničeny, ne naopak. Sám Leo Tanguma se odkazuje na
verše Izajáše. Zopakujme si ještě jednou tyto verše i v kontextu s okolními: CEP
Izajáš 2:2-4
|
I stane se v posledních dnech, že se
hora Hospodinova domu bude tyčit nad vrcholy hor, bude
povznesena nad pahorky a budou k ní proudit všechny pronárody.
Mnohé národy půjdou a budou se pobízet: "Pojďte, vystupme na
horu Hospodinovu, do domu Boha Jákobova. Bude nás učit svým
cestám a my po jeho stezkách budeme chodit." Ze Sijónu vyjde
zákon, slovo Hospodinovo z Jeruzaléma. On bude soudit
pronárody, on ztrestá národy mnohé. I překují své meče na
radlice svá kopí na vinařské nože. Pronárod nepozdvihne meč proti pronárodu,
nebudou se již cvičit v boji. |
Pokud tedy malíř skutečně odkazuje na původní smysl
veršů Izajáše, pak musí chlapec překovávat meče na
radlice. Ovšem potom se také celý příběh odehrává v posledních dnech!
Hospodin bude soudit pronárody, on ztrestá národy mnohé, jak
napsal prorok Izajáš. Takže
děj fresky je zasazen do přicházející apokalypsy a nikoliv začínajícího
světového míru!
Vraťme se ke středu dění. Téměř nepovšimnuto je zde, přímo
ve středu, malé dítě v rukou ženy.
Obr.[3] Detail středu obrazu.
Přímo v centru obrazu vidíme hnědé, africké (možná muslimské) dítě v
rukou bílé (germánské?) ženy. Podle obličeje se nejedná o dívku ale ženu,
stojící hned vedle německého chlapce.[3]
Žena drží před sebou africké dítě za rameno a je následována černošským mladíkem. Bílá pokrývka
lemující hlavu ženy připomíná
z dálky andělská křídla.
Pokud bychom ženu ve
středu dění měli přiřadit konkrétní osobě, kdo by to dnes byl? Vidíme zde snad Angelu (Andělu) Merkelovou,
Matku národa s utečenci,
které pozvala do Německa?[a]
Jistě, zní to jako žert. Vždyť tato politička, dnes německá kancléřka, byla v době
vzniku fresek (počátek 90. let) zcela neznámou. Nebo ji již tehdy někdo
připravoval na její budoucí roli podobně, jako u nás Václava Havla? Mnohé další detaily na
freskách tento výklad podporují a celý obraz začíná dávat
smysl. |
|
Plakát s Angelou Merkelovou - protest proti přijímání migrantů v
Německu. 2015.
[3] |
Věnujme pozornost okolí. Vpravo děti z Ruska a USA. Vlevo
děti z Velké Británie a Itálie (?). Nesou v národních vlajkách zabaleny meče a
šavle. Ze zmačkaných vlajek se stal jen obal.
Nepřipomíná nám to současnou snahu globalistů zničit řád postavený na
národních státech, aby již nic nebránilo neomezenému toku peněz, surovin a
lidských zdrojů a tedy totálnímu ovládnutí všeho těmi nejvýše postavenými
predátory? Nepřipomíná nám to, v rámci Evropy, snahu EU prosazovat
multikulturalismus a omezovat svrchovanost evropských států s cílem vymazat
státní hranice i národní
uvědomění lidí? Vytvořit migrací novou rasu Evropana a sociálním
inženýrstvím vypěstovat snadno ovladatelný evropský lid, který bude pod
taktovkou bruselských elit
a nevládních organizací[e] vesele zpívat a
pracovat pro blaho elit EU?
Klíčovou postavou obrazu je světlovlasý chlapec překovávající meč v
radlici (nebo naopak). Oblečen v bavorský kroj (kožené kraťasy s
kšandami, zeleně lemované sáčko s větévkami na klopách) drží v ocelové rukavici čepel meče, měnící se v radlici
pod údery kladiva. Pravá ruka s kladivem, rovněž chráněná pevnou
rukavicí, je nepoměrně veliká k tělu
postavy, jakoby zde mělo být něco zdůrazněno. Snad síla kladiva a vztyčené chlapcovy
ruky?
Za ním stojí africké děvče či kluk s rozmáchlou paží, která jakoby pomáhala
vést údery kladiva. Obraz je zarámován duhou, známým to dnes symbolem hrdosti a
podpory sexuálně deviantnímu chování lidí a rozkladu tradiční rodiny. Rudý a oranžový pás duhy má svůj
počátek na těle ležícího symbolu války, nacismu a fašismu. Rudá a oranžová
barva, coby barva nové levice, řídící dnes Evropskou unii směrem ke
globálnímu neoliberalismu kontrolovanému nadnárodními fašistickými
korporacemi. Duha sílí, přidávají se k ní další barevné pásy, aby obtočila
celý děj na prvním obraze. Pod ní je však stále schován, v celé šíři duhy,
černý pás. |
|
Obr. Mnichov, Bavorsko, Oktoberfest. Hudebník v národním kroji.
[7] |
Duha nás vede k dalšímu ději na druhé stěně fresky. Z
křiklavě barevné duhy se zde stává jen slábnoucí, bezbarvá linka, lemující
uniformu probuzeného válečného monstra. Její konec ukazuje na zbědované
děti různých ras, ležící mrtvé či spící na hromadě suti:
[2]
Obr. Druhý obraz - válka.
Vlevo na obraze je proud zbědovaných utečenců. Zoufalá žena
v šátku (muslimka?) nese mrtvé dítě. Dopis vpravo ukazuje, že tím, kdo bude
trpět, budou děti.
Jak lze chápat prvý i druhý obraz v celku? Vše se odehrává v
nastupující apokalyptické době posledních dní tohoto světa. Prvý obraz vytváří
zdání budování míru, propaganda ohlašuje mír mnoha jazyky světa. Vše hýří barvami, všichni se smějí, snad až
strnule a vynuceně. Pod nohama jim však leží jen naoko zničený přízrak války. Svět
zaplavila kýčovitá pravdoláska[d], aby z jejího falešného humanismu a
rozmělňování hranic mezi dobrem a zlem povstal chaos a válka. Evropa v postavě
ženy (Angely Merklové?) vítá migranty z Afriky i Blízkého východu. Národy
a státy se svými obrannými hranicemi jsou již roky oslabovány globalisty a
tradiční uspořádání společnosti nahrazováno duhovým bláznovstvím. A náhle
začnou do Evropy proudit mnoha směry statisíce lidí ze zcela jiného civilizačního
prostředí, mnohdy nepřátelského. Proti této vlně se vzmáhá protivlna odporu. Evropané se ve
strachu snaží ochránit svůj svět a dávají vyrůst extremistům, síle v podobě chlapce s
kladivem. Odpor proti migrantům sílí zejména v Bavorsku. Vůdce odporu však
vzejde z Rakouska. Žena přivádějící africké migranty i chlapec s ocelovými rukavicemi
a kladivem představují dva vůdce dvou vln, které proti sobě zákonitě narazí a
probudí démona války. Neonacistické monstrum drží v jedné ruce
moderní zbraň západu - samopal, ve druhé tradiční zbraň džihádu - šavli.
Samopal ještě nevystřelil, šavle však již setnula holubici míru. Znakem doby
bude i maska na obličeji. První krok v agresi
tedy provedou nezvaní
islamističtí hosté ve jménu jejich svaté války, protikrok, trávení vody a další kroky budou následovat, Evropa
se potopí do vln násilí a chaosu.
Je již dnes známo, kdo je onen chlapec s kladivem ale i to, odkud by
mohla přijít pomoc. Ještě není pozdě a část Evropy lze zachránit. To i mnoho dalšího je skryto v malbách haly
denverského letiště, údajného chrámu Nového světového řádu. Fresky
nejsou varováním před válkou či zničení světa ale oslavou sil NWO,
které mají ve svém plánu ovládnout svět. Skrz řízené konflikty, zničení
národnostního i náboženského cítění, zdecimování lidstva a smíšení zbylých v
poslušnou rasu. Na nástěnných malbách DIA[c]
nejsou zaznamenána proroctví ale strategický plán. V tomto světle se
potvrzuje mínění mnohých, že migrace miliónů lidí do Evropy je cílená a
řízená a to nikoliv k prospěchu migrantů ani k prospěchu původních obyvatel
Evropy ale k jejich vzájemné záhubě.[b]
Aktualizace 26. 3. 2018
Na sociálních sítích
koluje selfie fotografie německé kancléřky Angely Merkel s
migrantem ze Sýrie, pořízená v září 2015. Fotografie se stala
populární i proto, že mladý muž je podobný jednomu ze
sebevražedných atentátníků (Brusel, březen 2016). Jednalo se však o
dvě různé osoby.
Všimněme si jisté podoby mezi Angelou Merkelovou a ženou přímo ve
středu malby "Dětský sen o světovém míru".
|
|
Obr. Atentátník Najim Laachraoui
a fotografie Angely Merkelové
s
mladým mužem - migrantem.
[8]
Obr. Záhadná žena stojící přímo v centru
apokalyptické fresky v Denveru. |
------------- pokračování příště ------------
|
[a] |
Německá kancléřka Angela Merkelová vyzvala v září 2015 syrské
migranty, kteří pronikli nelegálně do Evropy, aby přišli do Německa s
tím, že se nebudou muset vracet. Německá vláda tak vyzvala k
nedodržování evropských azylových pravidel. V listopadu 2015 byl v
Německu již asi milión migrantů. Většina běženců překročila hranice
Německa v Bavorsku, které začalo kolabovat (jen v září 2015 to bylo
více, než půl milionu přistěhovalců). Postup Angely Merkelové
důrazně kritizoval bavorský premiér Horst Seehofer. Angela Merkelová
je nazývána Mutti Merkel či Matka národa, někdy ironicky
pro její schopnost držet veškerou moc v zemi a vyštvat z německé
politiky každého, kdo by jí mohl i vzdáleně konkurovat.
Její život může v mnohém připomínat život Václava Havla (dlouholetá
skrytá příprava na politickou dráhu zahraniční tajnou službou, utajované
kontakty s komunistickou StB/Stasi, raketový start do čela politiky,
kluzká politika, prosazování amerických zájmů na úkor zájmů domácích, devastující vliv na život v zemi, bezdětnost atd.). |
[b] |
Na fresce je řada dalších motivů. Například japonský chlapec držící
meč odkazuje na plánovaný konflikt v Jihočínském moři mezi Japonskem,
USA a Čínou. Freska Dětský sen o světovém míru je významově
provázána s freskou Mír a harmonie s přírodou, ze které lze
vyčíst časové zařazení popisovaných událostí. |
[c] |
DIA - Denver International Airport (Denverské mezinárodní letiště).
NWO - The New World Order (Nový světový řád) |
[d] |
Pravdoláskaři, havloidi, havlisté,
sluníčkáři, pražská kavárna. Skupina lidí prosazující
ideologii vzešlou z odkazu Václava Havla. Typické je zejména
prosazování globální politiky a zájmy nadnárodních korporací na úkor zájmů občanů našeho státu.
Moralisté bez morálky. Prosazování "dobra" silou, mnohdy válečnou. Odklon od demokracie k
nepolitice, tedy řízení společnosti nevolenými elitami. Faustovská
morálka, pokrytectví, falešný humanismus, degradace člověka. Ničení tradičních hodnot
(rodina, morálka, ctnosti, odpovědnost...) a zamlžování hranice mezi
dobrem a zlem s cílem rozložit společnost v masu řiditelnou a poslušnou
Novému světovému řádu. |
[e] |
Míněny nevládní organizace údajně podporované zejména americkými vládními
organizacemi (USAID aj.) a dozorované americkými tajnými službami. Mezi
tyto řadíme např. organizaci Člověk v tísni v rámci ČR či Refugees
Welcome v rámci EU. |
|
[1] |
Ekumenická rada církví v ČSR. Bible, Písmo svaté
Starého a Nového zákona, Ekumenický překlad. Jinak také Český
ekumenický překlad /CEP/ |
[2] |
Denver International Airport images: Permanent
Collection. DEN [online]. Photograph provided courtesy of Denver
International Airport. [cit. 2015-10-07]. Dostupné z:
http://images.flydenver.com/Art-at-DIA/Permanent-Works/ |
[3] |
Všichni se sejdeme pod jednou duhou. Prorocké malby a
Německo do třetice v hlavní roli? A o čem bude řeč Putina v OSN? Aeronet.cz:
AENews [online]. 28.9.2015 [cit. 2015-11-10]. Dostupné z:
http://aeronet.cz/news/vsichni-se-sejdeme-pod-jednou-duhou-prorocke-malby-a-nemecko-do-tretice-v-hlavni-roli-a-o-cem-bude-rec-putina-v-osn/
|
[4] |
Denver Airport: Portal to the New World Underground.
Truthstream Media.com [online]. 2013 [cit. 2015-10-16]. Dostupné z:
http://truthstreammedia.com/2013/08/23/denver-airport-portal-to-the-new-world-underground/ |
[5] |
Children of the World Dream Peace: About DEN - Art.
City & County of Denver Department of Aviation [online]. [cit.
2015-10-25]. Dostupné z:
http://www.flydenver.com/about/art_culture/children_world_dream_peace
|
[6] |
INTERVIEW: Leo Tanguma. Behold zingmagazine [online].
2012 [cit. 2015-11-01]. Dostupné z:
http://www.zingmagazine.com/drupal/node/2039 |
[7] |
Oktoberfest– Stock Editorial Fotografie: ID
fotografie: 13295687. Depositphotos Inc. [online]. [cit. 2015-11-15].
Dostupné z:
http://cz.depositphotos.com/13295687/stock-photo-oktoberfest.html |
[8] |
Udělala si Merkelová selfie s belgickým
sebevražedným. První zprávy.cz [online]. 2016 [cit. 2016-03-27].
Dostupné z:
http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/udelala-si-merkelova-selfie-s-belgickym-sebevrazednym-atentatnikem/
|
|
|